کاش فقط یکبار از نگاهم می فهمیدی که چقدر دوست دارم باهات باشم.

کاش می فهمیدی که دلم میخواد بهت بگم که دوستت دارم. ولی می ترسم.

وقتی دیدمت دلم لرزید. وقتی نگاه مهربونت رو می دیدم احساس کردم

که چقدر این نگاه و دستهای مهربونت به داشتن من نیاز داره.

کسی که نگاه زیبایت را درک کنه. کسی که مرحمی باشه برای تمام دلتنگی

هات. کسی که دستهای تو رو توی دستش بگیره و نوازش کنه. آخ...

کاش مال من بودی. کاش مال من بودی.



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:12---15 مرداد 1391
سلام وب بسیارزیبایی داریدخوشحال شدم بازم بیایدمرسی.

محدثه
ساعت17:07---15 مرداد 1391
سلام عزیزم وبت خیییییییییییییییییییلی عالی بودخیلی .اینوازته دلم میگم وخیلی هم منوتحت تاثیرقراردادبهم سربزن گلم نظریادت نره منتظرم.راستی لینکت میکنم.

کاش یکم بارون بگیره
ساعت16:04---15 خرداد 1391
سلام زیبا بود



اپم خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرتو بگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت 15:58 نويسنده مهـ♥ـتاب |