انگار همین دیروز بود انگار همین چند دقیقه پیش از کنارم رد شدی...

باور کن هنوز عطر خوشت توی باورم داره میپیچه...

چقدر بهت نزدیکم ولی ای کاش می تونستم محکم بگیرمت تا هیچ وقت از

من دور نشی ، چقدر خوب حست میکنم ولی ای کاش می تونستم

همیشه کنارت باشم

یادش بخیر !

وای که چقدر دلم هوای تو رو کرده ، مثل اینکه الان پیش تو هستم و دارم

کنارت پرواز میکنم...

عزیزم کجایی؟ توی یک قدمی من هستی و نمی تونم محکم بگیرمت تا

دوباره ترکم نکنی...

عزیزم کجایی؟ وجودم رو از یادت پر کردی ولی افسوس که فقط یادت برام

مونده...

عزیزم کجایی؟ که میخوام باهات یکی بشم ، گذشته و امروز رو یکی کنم و

آینده رو هم با دستات گره بزنم تا دیگه هیچ وقت از دستت ندم...

دلم میخواد واسه همیشه کنارم باشی و مواظب باشی تا همین چندتا

چیزی که از تو عشقت توی قلب و ذهنم و ازت به یادگار مونده رو از دست

ندم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت 15:46 نويسنده مهـ♥ـتاب |